تحریم های شدید آمریکا در سالروز تصویب برجام
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 58780
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 48
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 50
بازدید سال : 92
بازدید کلی : 58780
تحریم های شدید آمریکا در سالروز تصویب برجام

هنوز یک سال از تصویب برجام و چند ماهی از اجرای برجام نمی گذرد که آمریکا برخلاف مصوبات برجام تحریم های شدید مالی علیه نظام اسلامی ایران تصویب کرد.شاید انتظار همه دولت مردان ما  بخصوص اعضای تیم مذاکره کننده بخصوص ریاست محترم جمهور جناب دکتر حسن روحانی بر این بود که تحریمی جدید در کار نخواهد بود و همگی تحریم ها  در روز اجرای برجام لغو خواهد شد هرچند شورای امنیت متناسب  با مصوبات برجام تحریم های مرتبط هسته ای را حذف کرد اما آمریکا در روز بعد از برجام تحریم های دیگری را علیه نظام اسلامی ایران تصویب کرد . شاید به سخنرانی زنده اوبا ما  بلافاصله بعداز برجام سخن می گفت را فراموش کردیم که گفت ما از لحاظ هسته ای با ایران به توافق رسیدیم امامسایل دیگر مانند حقوق بشر، تروریسم ، حمایت از مقاومت همچنان باقی است.

راستی چرا با همه خوش بینانه که ما نسبت برجام و آن را به منزله آفتاب تابان در بعداز برجام و گشایش اقتصادی و حتی بنا به فرموده ریاست محترم جمهور چرخ  زندگی مردم با اجرای برجامن می چرخد امروز به یک سرابی بیش تبدیل شده است. چرا امروز آمریکا بقول برخی دولت مردان ما دارد زیر قولش می زند و دبه در می آورد؟پاسخ به این سوال در حقیقت همان گفتمان مقام معظم رهبری بود کوتاه آمدن  از خط و اصول انقلاب و تنزل دادن خود موجب جری تر شدن دشمن شد. بنابرین هوشیاری همه عزیزان ما در سیاست بین المللی  لازم و ضروری است که به دنبال دشمنان خدا و اسلام و انقلاب رفتن نتیجه آن موجب ضعف خود و جری تر شدن دشمن می شود توجه به اقتصاد مقاومتی  و صنایع و تولیدات بومی، اتکا به دانش و توان کشور ، داشتن بصیرت و دشمن شناسی مهمترین راه مقابله با دشمنان است و راه رفاه اقتصادی در این نیست که از دشمن التماس کنیم تحریم ها را بردارد بلکه راه آن همان اقتصاد مقاومتی است که چرخه زندگی مردم در خود اتکایی و خودکفایی می چرخدنه با واردات



تعداد بازدید از این مطلب: 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود